i-Reserve
  • Home
  • i-Reserve
    • Productinformatie
    • Support aanvragen
    • Demo's
    • Handleiding
    • Remote sessie
  • Nieuwe Producten
  • Contact
  • Vacatures
  • 030-6705472
  • Algemene Voorwaarden TEQA

Algemene voorwaarden

Teqa Webdiensten hanteert de branchevoorwaarden (NL digital) als algemene voorwaarden.

Deze zijn via onderstaande links als pdf te downloaden.

  • Nederlands
  • Engels

Opmerkingen voor de keuze van de juiste licentie:

  • Voor een product kunnen verschillende prijzen in bijvoorbeeld hoog- of laagseizoen gelden. Dan is het nog steeds 1 product.
  • i-Reserve kent zogenaamde subproducten. Voor subproducten gelden de instellingen van het hoofdproduct. Subproducten tellen niet mee voor het maximale aantal.
  • Indien meerdere vestigingen worden opgezet, geldt dat er een licentie i-Reserve nodig is per vestiging. Dit geldt zowel voor de basis licentie als voor de modules.

Daarnaast hanteren we standaard de volgende werkwijze:

  • Aflevering vindt plaats via e-mail.
  • Offertes en niet ondertekende overeenkomsten zijn 30 dagen geldig.
  • Na aflevering is er gedurende 14 dagen de tijd voor het uitvoeren van de acceptatietest.
  • Afwijkingen t.o.v. afgesproken functionaliteit dienen schriftelijk te worden gemeld binnen de termijn van de acceptatietest.
  • Er geldt een garantietermijn van drie maanden, gerekend vanaf het moment van afleveren. Na deze periode wordt de software beschouwd als correct werkend. Afwijkingen die na deze periode worden gemeld, worden beschouwd als wijzigingsverzoeken.
  • Facturatie van de maandelijkse kosten gaat in vanaf het moment van aflevering.
  • Standaard betalingsmethode voor de facturen is via automatische incasso. Er wordt een toeslag in rekening gebracht voor andere betaalmethodes.
  • Standaard verzendmethode van de facturen is via email. Er wordt een toeslag in rekening gebracht voor verzending via de post.
  • Het melden van storingen in de dienstverlening kan 7*24*365 plaatsvinden via support [at] teqa.nl.
  • Telefonische en e-mail support wordt geleverd op werkdagen tussen 9-17 uur.
  • Alle support vindt plaats op basis van nacalculatie, met een minimum van 15 minuten. 
  • In het geval van (additionele) werkzaamheden wordt, op verzoek van de klant, vooraf een indicatie van het aantal uren gemaakt.
  • De software wordt geleverd in de staat zoals deze zich bevindt op het moment van de offerte ("as is"). Teqa verplicht zich op geen enkel moment tot het leveren van additionele functionaliteiten, tenzij hier expliciete schriftelijke afspraken over gemaakt worden.
  • In het geval van maatwerk wordt jaarlijks een extra onderhoudsbedrag in rekening gebracht. Dit bedrag bedraagt 23% van het maatwerk en wordt (gedeeld door 12) per maand in rekening gebracht, startende de eerste maand na aflevering.
  • Indexering van periodieke diensten kan worden toegepast. Deze indexering zal worden gebaseerd op het CPI index-cijfer CBS.
  • De software kan geleverd worden met een white label klantpagina. Hier kunnen extra kosten voor in rekening gebracht worden.
  • Teqa behoudt zich het recht voor de software, instellingen of opmaak te wijzigen. Dit kan er toe leiden dat de werking en het gebruik van de software verandert. Indien dit tot problemen leidt bij het gebruik, dan zal in overleg gezocht worden naar een oplossing.

Het in gebruik nemen van software kan een behoorlijke impact hebben op uw organisatie.

  • In gebruik nemen van software heeft normaal gesproken een impact op het bedrijfsproces. Wij adviseren u om advies in te winnen voor de begeleiding van dit traject.
  • Voor het in gebruik nemen van de software dient zorgvuldig getest te worden. Naast de testen die de leverancier uitvoert, zullen er ook acceptatie- en procestesten dienen plaats te vinden. Heeft u hier geen ervaring mee, dan adviseren wij u om hiervoor (extern) advies dan wel testcapaciteit in te winnen.

Verwerkersovereenkomst
De standaard Verwerkersovereenkomst bestaande uit 'Data Pro Statement' en 'Standaardclausules voor verwerkingen' is via onderstaande links als pdf te downloaden.

  • Nederlands
  • Engels

Contact

Savannahweg 60
3542 AW Utrecht
Nederland

030 6705472

neem contact op


BTW: NL815804994B01

Support

Hulp nodig?

  • Bekijk onze handleiding
  • Bezoek ons Support Centrum
  • Start een Remote Sessie

Certificeringen

Data Pro Certified McAffee Secure
Meer informatie
  • Algemene Voorwaarden
  • Privacy Statement
  • Disclaimer
© 2021 Teqa Webdiensten
NL EN
i-Reserve versie 5.08 (Build: 16464.4629)   Nederlands  Engels