Klik hier om terug te gaan naar het beheerpaneel
Naar hoofdcontent
Logo TEQA - Specialist in reserveren
  • Home
  • i-Reserve
    • Productinformatie
    • Support aanvragen
    • Demo's
    • Handleiding
  • Diensten
    • Implementatie
    • Menu Kaart
  • Contact
  • Vacatures
  • 030-6705472
  • Engels
  • Duits
  • Zwitsers Duits
  1. Menu Kaart

i-Reserve Menu Kaart

Bekijk wat er op het menu staat en bepaal zelf waarmee wij jou van dienst kunnen zijn.

De verwachte benodigde tijd wordt per menu item aangegeven.

Menu Kaart i-Reserve

Standaard diensten

Omgeving
Opzet basis omgeving

Gratis bij het aanvragen van een proefversie!

Nadat je een proefversie hebt aangevraagd, volgt een intakegesprek. Op basis van de informatie die jij ons hebt gegeven, zetten wij een volledig functionele i-Reserve omgeving voor je op. Functioneel in de zin dat we één of een aantal producten hebben ingesteld die jij aan jouw klanten wilt aanbieden om online te boeken.

We stellen de module Online boeken voor je in zodat jij zelf als klant kunt testen hoe je online jouw producten kunt reserveren en eventueel direct online kunt betalen. Voor deze zogenaamde reserveerdialoog passen we een basis styling toe in kleuren van jouw website en natuurlijk met jouw logo. Voor het online betalen configureren we de module Online betalen o.b.v. Pay.

In het beheer gedeelte stellen we een aantal basis zaken voor je in zoals het handige rooster. Ook configureren we een basis workflow zodat er automatisch mails naar jouw klanten worden gestuurd. Daarnaast activeren we de modules waarvan jij hebt aangegeven ze mogelijk te willen gebruiken.

Zodra jouw proefomgeving is opgezet, ontvang je een mail met daarin de url van jouw proef omgeving en de inloggegevens voor het beheer gedeelte. Jij kan nu zelf aan de slag en vrijblijvend één en ander uitproberen om te bepalen of i-Reserve voor jou geschikt is en je veel werk uit handen kan nemen!

Vraag een proefversie aan
Producten
Opzetten van producten

0,5 uur per product

De benodigde tijd per product kan afnemen bij gebruik van meerdere soortgelijke producten.

Een 'product' is in i-Reserve termen veelomvattend. Simpel gezegd staat het voor alles wat jij wilt laten reserveren. Of dat nu een vergaderruimte is, een bootje, een cursus, een fitness les, een bowlingbaan, een vakantiehuisje of camper, alles is boekbaar met i-Reserve

Voor het boekbaar maken van een product moeten er een aantal onderdelen worden ingesteld. Dit zijn onder andere de benodigde periodes (uur, dag), de prijzen, de deelnemer types (volwassenen, kinderen) en daaraan gekoppeld de openingstijden en kalenders (in welke periode gelden welke prijzen en welke openingstijdenschema's?). Daarnaast kunnen er optioneel extra onderdelen worden ingesteld zoals opties, extra vragen en eventuele benodigde resources.

Zodra een product volledig is geconfigureerd, testen wij of het product correct boekbaar is en in gebruik kan worden genomen.

Nadat je van ons bericht hebt gekregen dat één of meerdere producten zijn opgezet, is het de bedoeling dat jij gaat testen en jouw bevindingen aan ons terugkoppelt.

Workflow
Inregelen workflow met standaard automatische e-mails

2 uur

Inclusief aanmaken benodigde mail- en pdf templates.

De workflow is een belangrijk onderdeel in het reserveer proces, het omvat de communicatie per mail en/of sms naar jouw klanten.

Het instellen van de workflow bestaat uit meerdere onderdelen:

  • Op basis van de status van een reservering (waar bevindt de reservering zich in het reserveer proces) stellen we in welke mail of sms naar jouw klant op welk moment moet worden gestuurd.
  • We maken de benodigde templates aan die gebruikt worden voor het dynamisch genereren van e-mails (al dan niet met ene pdf bijlage) en/of sms'jes.
  • Indien nodig configureren we zogenaamde automatische overgangen. Een overgang zorgt ervoor dat een reservering van status wijzigt op basis van een trigger. Een trigger is bijvoorbeeld een betaling. De reservering stond bijvoorbeeld op status 20 - Open en krijgt dan status 30 - Betaald.

Natuurlijk testen we uitgebreid of de ingestelde workflow conform verwachting werkt.

Nadat je van ons bericht hebt gekregen dat de workflow is ingeregeld, is het de bedoeling dat jij gaat testen en jouw bevindingen aan ons terugkoppelt.

Support sessie
Support sessie voor het gebruik van en werken met i-Reserve

45 minuten tot 1 uur per sessie

De benodigde tijd is afhankelijk van de hulpvraag, er kunnen meerdere sessies worden ingepland.

Een support sessie is een online sessie, meestal via Google Meet. Het stelt ons in staat mee te kijken op jouw scherm en je te begeleiden. Meestal laten wij jou de handelingen uitvoeren, de praktijk heeft namelijk uitgewezen dat dit beter werkt dan dat wij bepaalde handelingen laten zien.

Bij een support sessie dragen wij zog voor:

  • Het inplannen van de sessie, inclusief het sturen van de Google Meet link.
  • Optioneel: het opnemen van de sessie en het toesturen van de opname aan jou.
  • Het maken van een samenvatting en eventueel overzicht van de te behandelen onderwerpen in een volgende sessie.

Voor aanvang van de sessie heb je een overzicht gemaakt van de openstaande vragen en verzoeken. Indien mogelijk stuur je dit overzicht per mail naar ons toe zodat wij ons kunnen voorbereiden. Op die manier kunnen we constructief en efficiënt de sessie tijd invullen.

Een paar tips:

  • Om elkaar goed te verstaan is het handig om de afspraak vanuit een rustige ruimte bij te wonen.
  • Ben je met meer mensen? Dan is het wel zo prettig en makkelijk als iedere deelnemer zelf een laptop heeft.
  • Hou je van een snelle start? Test van tevoren het beeld en geluid.
Vraag een support sessie aan

Implementatie modules

Het i-Reserve reserveringssysteem is modulair opgezet en op maat samen te stellen. Je betaalt alleen € 12,50 per maand voor de modules die je nodig hebt, wel zo eerlijk vinden wij. Wil je dat wij de module voor je implementeren? Dan betaal je eenmalig de implementatie kosten op basis van de benodigde tijd.

De modules 'Online boeken' en 'Online betalen op basis van Pay' zijn inbegrepen in je licentie.
De verwachte implementatie tijd wordt per module aangegeven.

Online boeken
Inbegrepen
1,5 uur

Wat is inbegrepen?

Voor de module 'Online boeken' betaal je geen maandelijkse module kosten, je hebt recht op gebruik van deze module zodra je een i-Reserve licentie bestelt.

Daarnaast stellen we de module Online boeken voor je in zodat jij zelf als klant kunt testen hoe je online jouw producten kunt reserveren. Voor deze zogenaamde reserveerdialoog passen we een basis styling toe in kleuren van jouw website en natuurlijk met jouw logo.

Stapje verder?
Optioneel kun je ons inschakelen voor het finetunen van jouw reserveringsdialoog. Aangepaste styling zoals jij dat wilt, het opzetten van extra producten die jouw klanten kunnen boeken of misschien wil jij een tweede of andere reserveerdialoog voor jouw klanten dan nu is opgezet voor jouw omgeving. Kijk hiervoor eens naar het kopje 'Standaard diensten - Producten opzetten' en het onderdeel 'Overige mogelijkheden' op deze menu kaart. Of bekijk de Implementatie paketten. Je kan natuurlijk ook contact opnemen om de mogelijkheden door te spreken.

Wat je zelf doet, doe je beter! Informatie die je op weg kan helpen vind je hier.

Online betalen o.b.v. Pay
Inbegrepen
2 uur

Wat is inbegrepen?

Voor de module 'Online betalen o.b.v. Pay' betaal je geen maandelijkse module kosten, je hebt recht op gebruik van deze module zodra je een i-Reserve licentie bestelt.

Wanneer je besluit een i-Reserve licentie af te nemen inclusief de betaaloplossing via Pay moet jij zelf een eigen account bij Pay aanvragen. Dat stukje kunnen wij niet voor je uitvoeren. Als je wilt dat wij de benodigde instellingen in i-Reserve voor je verzorgen, is het handig de support van i-Reserve toestemming geven jouw Pay gegevens te gebruiken.

Jouw account bij Pay.
Om betalingen via Pay. mogelijk te maken in i-Reserve, moet jij zelf een Pay. account aan te maken via de link: https://signup.pay.nl/welcome?id=M-3985-6142.

Houd rekening met een week doorlooptijd bij Pay.

Toestemming geven aan support
Niet verplicht, maar wel zo handig: geef de support van i-Reserve toestemming jouw Pay gegevens te gebruiken zonder de financiële gegevens in te kunnen zien. Hierdoor kan een support medewerker bij de API keys die nodig zijn om de koppeling met jouw Pay account in i-Reserve in te stellen. Hoe jij deze toestemming kunt verlenen, lees je hier.

Testbetaling
Om te controleren of de koppeling correct is ingesteld, zullen wij een testboeking maken en een testbetaling. We raden je aan dit ook altijd even zelf te doen voordat de module van testmodus op 'volledige verwerking' wordt gezet en je live natlingen kan ontvangen.

Wil je Pay. zelf activeren en instellen voor jouw i-Reserve omgeving? Geen probleem! Volg de instructie uit onze handleiding en je hebt dit zo geregeld.

Houd rekening met een week doorlooptijd bij Pay.
Online betalen - overige
€12,50 pm
2 uur

Wil je in plaats van Pay. een andere betaalprovider gebruiken? Dit kan met deze module! i-Reserve heeft naast Pay. integraties met Buckaroo, Cardgate, Ingenico, Mollie en Stripe. Wij verzorgen de benodigde instellingen in i-Reserve met de benodigde informatie die jij aanlevert.

Wat hebben we van jou nodig?
Om een betaalprovider in te stellen maak jij eerst een account aan bij de gewenste betaalprovider. Met de accountgegevens die jij aanlevert koppelen wij vervolgens jouw i-Reserve omgeving aan jouw account. Denk bij deze accountgegevens bijvoorbeeld aan de API key voor de Mollie integratie. Daarnaast zijn er nog algemene instellingen die naar wens kunnen worden ingesteld. Zo kan er bijvoorbeeld een kost prijs ingesteld worden voor betalingen bij deze betaalprovider, de status die een reservering moet krijgen na een betaling, en nog veel meer!

De online betalen module kun je ook zelf instellen! Informatie die je op weg kan helpen vind je hier.

Factuur
€12,50 pm
4 uur

Na de implementatie van deze module ben je helemaal klaar om facturen te gaan maken in jouw i-Reserve omgeving. Deze implementatie is inclusief een template voor het automatisch genereren van een factuur en een template voor de mail waarmee deze verstuurd wordt. Daarnaast kijken we samen naar zaken waar we informatie van jou voor nodig hebben, zoals de BTW tarieven.

Instellingen van de module
De factuur module heeft veel instellingen om de module te laten werken zoals jij wil. Denk hierbij aan het formaat van het factuurnummer en op welk moment in het reserveringsproces er een (concept)factuur wordt aangemaakt. Jij bepaalt hoe je dit opgezet wil hebben en wij stellen dit voor je in.

Dat gaat zeker lukken met de 'Snel op weg' instructie uit onze handleiding.

SMS
€12,50 pm
2 uur

Na de implementatie van deze module kan je automatisch SMS'jes sturen naar klanten die reserveringen maken. Deze implementatie is inclusief een paar eerste SMS templates die automatisch verstuurd kunnen worden.

Houd er rekening mee dat er bijkomende kosten zijn per verstuurde SMS bij deze module.

SMS workflow
Bij gebruik van de SMS module kunnen er handmatig SMS'jes gestuurd worden, maar het is natuurlijk veel handiger om dit automatisch te laten verlopen. Dit is mogelijk door een workflow voor het versturen van SMS'jes in te stellen. Jij bepaalt op welke momenten in het proces er SMS'jes verstuurd worden en wat de inhoud van deze SMS'jes is, en wij stellen dit voor je in.

Informatie over het instellen van de SMS module en waar je rekening mee moet houden vind je hier.

Export
€12,50 pm
6 uur

De export module stelt je in staat om reserveringsdata te exporteren naar je boekhouding. Hiermee kan je jouw inkomsten vanuit de reserveringen direct in de administratie verwerken.

Export via bestand
Voor een aantal boekhoudsystemen hebben we een export beschikbaar met een bepaald bestandstype. Zo kan bij Accountview bijvoorbeeld een XML bestand dat geëxporteerd wordt vanuit i-Reserve geïmporteerd worden. Hiervoor stellen we een mapping en parameters in op basis van jouw wensen.

Export via API koppeling
Bij een aantal boekhoudsystemen is er ook een API koppeling beschikbaar met i-Reserve. Hiermee kan i-Reserve direct aan het boekhoudsysteem gekoppeld worden. Dit is bijvoorbeeld mogelijk bij Exact Online en Moneybird. Hierbij stellen we de connectie samen met jou in, aangezien hiervoor ook instellingen aangepast en gegevens verkregen moeten worden in jouw account bij het boekhoudsysteem in kwestie.

Wat hebben we van jou nodig?
Wanneer we de export module voor je implementeren hebben we ook een aantal zaken van jou nodig. Denk hierbij aan het aanleveren van de autorisatie gegevens voor een API koppeling met bijvoorbeeld Exact Online en het invullen van grootboeknummers die overeen komen met hoe jouw administratie is ingericht.

Documentatie over het exporteren naar verschillende boekhoudsystemen is hier te vinden.

Knipkaart
€12,50 pm
3 uur

De knipkaartmodule kan gebruikt worden om klanten vooruit te laten betalen voor reserveringen. Dit kan zowel voor een aantal reserveringen als voor een bepaald bedrag aan reserveringen. Bij deze implementatie worden er een aantal knipkaarten naar wens opgezet en wordt er een pagina toegevoegd aan de omgeving waar klanten de knipkaarten aan kunnen schaffen.

Wat hebben we van jou nodig?
We kunnen pas goede knipkaarten instellen als we weten welke knipkaarten jij wil gebruiken! Denk hierbij bijvoorbeeld aan de prijs van een knipkaart en of een knipkaart geldig is voor een bepaald bedrag of een bepaald aantal reserveringen.

Meer informatie over de knipkaart module en hoe deze ingesteld kan worden vind je hier.

Kadobon
€12,50 pm
2 uur

Met de kadobon module kunnen er kadobonnen aangemaakt worden. Deze kunnen door klanten gebruikt worden om voor reserveringen te betalen. Bij deze implementatie zorgen we ervoor dat er een aantal kadobon types en kadobonnen aangemaakt worden op basis van de wensen die je hiervoor hebt.

Wat hebben we van jou nodig?
Om goede kadobonnen in te kunnen stellen willen we graag van jou weten wat voor kadobonnen je wil gebruiken. Denk hierbij niet alleen aan de prijs en geldigheidsduur, maar ook of een kadobon herbruikbaar is en hoe je wil dat de code van de kadobon er uit ziet.

Dat juichen wij alleen maar toe! Gebruik de handige 'Snel op weg' instructie uit onze handleiding.

Abonnement
€12,50 pm
4 uur

Abonnementen kunnen in i-Reserve bijgehouden worden met de abonnement module. Bij deze implementatie wordt de abonnementsmodule ingesteld en worden er een aantal abonnementstypes opgezet aan de hand van jouw wensen.

Het is geen probleem om deze module zelf in te stellen! Gebruik hiervoor de 'Snel op weg' instructie uit onze handleiding.

E-ticket
€12,50 pm
6 uur

De E-ticket module kan gebruikt worden om toegangsbewijzen te genereren voor reserveringen. Deze kunnen handmatig verstuurd worden of automatisch meegestuurd worden met e-mails. De e-tickets kunnen gescand worden door middel van onze scanner app.

Implementatie
Bij deze implementatie worden er e-mail templates ingesteld voor het versturen van de E-tickets en worden deze toegevoegd aan jouw reserveringsproces op een plek die overeenkomt met jouw wensen. Daarnaast ondersteunen we je bij het instellen en in gebruik nemen van de scanner app

Scanner app
De scanner app zorgt ervoor dat je E-tickets van klanten gemakkelijk kan scannen. Ben je benieuwd naar hoe het gebruik van de scanner app in zijn werk gaat? Lees dan hier meer over de scanner app of volg deze stappen om de scanner app uit te testen!

Dat kan zeker! Gebruik de handige 'Snel op weg' instructie uit onze handleiding.

CRM
€12,50 pm
3 uur

De CRM module verandert jouw i-Reserve omgeving in een CRM systeem! Er worden verschillende extra functionaliteiten toegevoegd. Hieronder vind je de toelichting van een aantal functionaliteiten en wat er geïmplementeerd wordt.

Bedrijven
Met de CRM module kan er gewerkt worden met bedrijven. Normaliter werkt i-Reserve alleen met klanten. Deze klanten kunnen bij het gebruik van deze module gekoppeld worden als contactpersoon van een bedrijf. Bij de implementatie configureren we de instellingen voor bedrijven naar wens.

Taken
Met de CRM module kan er gebruikt gemaakt worden van taken. Hiermee kunnen taken onder andere bijgehouden worden in de i-Reserve omgeving en toegewezen worden aan medewerkers. Bij de implementatie worden er een aantal taak categorieën, groepen en templates aangemaakt voor zover dat gewenst is.

Andere functionaliteiten
Neem contact met ons op om alle functionaliteiten van de CRM module door te spreken.

Zelf de CRM module instellen is geen probleem! Op deze pagina vind je meer informatie over taken. Op deze pagina vind je meer informatie over bedrijven.

Overige mogelijkheden

Bij een eenvoudige styling wordt jouw i-Reserve omgeving gestyled op basis van jouw huisstijl. Als je een eigen website hebt, kan door het overnemen van kleuren en afbeeldingen de look en feel van jouw website behouden worden in de i-Reserve omgeving.
Je kan jouw i-Reserve omgeving ook zelf stylen. Hier vind je meer informatie over het instellen van thema's en menu's voor jouw omgeving.

Bij een volledige styling gaat de styling nog een stap verder. Hierbij is het bijvoorbeeld mogelijk om op maat gemaakte achtergronden in te stellen en de weergave van de blokken op de klantenpagina's op maat te maken. Daarnaast kunnen er op maat gemaakt content pagina's en meldingen toegevoegd worden en kan er in diverse blokken extra informatie weergegeven worden.
Je kan jouw i-Reserve omgeving ook zelf stylen. Hier vind je meer informatie over het instellen van thema's en menu's voor jouw omgeving.

In i-Reserve worden templates ingesteld voor het geautomatiseerd versturen van e-mails en het geautomatiseerd maken van PDFs. We bespreken samen met jou welke templates jij nodig hebt voor jouw wensen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan mail templates voor het bevestigen, annuleren en afwijzen van reserveringen, of aan PDFs voor offertes en facturen. Bij basis templates worden deze opgemaakt met jouw huisstijl en jouw logo en wordt de essentiële informatie toegevoegd aan de templates. De tijd die het maken van de templates precies kost is afhankelijk van het aantal templates dat gemaakt wordt.
Stel je de templates liever zelf in? Dit kan ook! Je vindt hier meer informatie over templates.

In i-Reserve worden templates ingesteld voor het geautomatiseerd versturen van e-mails en het geautomatiseerd maken van PDFs. Wanneer je kiest voor geavanceerde templates kan je meer informatie verwerken in de templates en geavanceerde styling opnemen. We bespreken ook bij deze optie eerst welke templates je nodig hebt voor jouw wensen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan mail templates voor het bevestigen, annuleren en afwijzen van reserveringen, of aan PDFs voor offertes en facturen. Met geavanceerde templates kan je onder andere uitgebreider gebruik maken van variabelen. Zo kan je bijvoorbeeld een duidelijker betaalschema opnemen in een factuur. Ook kunnen we een op maat gemaakte styling hanteren in de templates. De tijd die het maken van de templates precies kost is afhankelijk van het aantal templates dat gemaakt wordt. Stel je de templates liever zelf in? Dit kan ook! Je vindt hier meer informatie over templates.

Hierbij wordt het rooster in het admin paneel van de omgeving ingesteld zoals jij dit wil. We stemmen samen met jou af wat de ideale opzet van het rooster is voor jou en stellen dit op deze manier in. Het is hierbij mogelijk dat we meerdere roosters voor je instellen, als dit beter is voor de manier waarop jij i-Reserve gebruikt.

Hierbij wordt er een filter ingesteld die je inzicht geeft in de data in jouw i-Reserve omgeving. i-Reserve blinkt uit in de mogelijkheden die er zijn voor filters. We stemmen samen met jou af wat voor inzicht jij wilt hebben in de data in jouw i-Reserve omgeving en stellen dit voor je in. Filters kunnen ingesteld worden voor onder andere reserveringen, klanten en facturen. De instellingen van het filter bepalen dan welke reserveringen, klanten of facturen je ziet.
Ook wordt er een weergave voor dit filter ingesteld. De weergave bepaalt welke kolommen je bij het filter ziet. Deze filters kunnen ook gepland worden, wat betekent dat er op vaste momenten een e-mail wordt verstuurd met een Excel bestand met de inhoud van het filter er in. Er kunnen meerdere filters ingesteld worden. De inschatting van een 0,5 uur is voor het instellen van één filter.
Het is natuurlijk ook mogelijk om zelf filters in te stellen. Meer informatie over filters vind je hier.

Klanten laten bij het maken van een reservering hun gegevens achter. Er zijn veel mogelijkheden voor de velden die hierbij ingevuld worden. We stemmen samen met jou af welke informatie voor jou belangrijk is en stellen het formulier op basis daarvan in. Daarnaast zorgen we ervoor dat deze informatie beschikbaar is op het klantendashboard en dat de belangrijkste informatie beschikbaar is in het reserveringsdashboard. Ook de andere formulieren, zoals bijvoorbeeld het reserveringsformulier, kunnen in i-Reserve aangepast worden.
Het is ook mogelijk om zelf de formulieren aan te passen. Je vindt hier documentatie over formulieren in i-Reserve.

In i-Reserve kun je algemene voorwaarden toevoegen die in het reserveringsproces geaccepteerd kunnen worden. Je kan hierbij verplichten dat deze geaccepteerd worden. In dit geval kunnen klanten de reservering niet afronden voordat ze de algemene voorwaarden geaccepteerd hebben. Je kan het accepteren ook optioneel maken. Deze voorwaarden kunnen als PDF toegevoegd worden die jouw klanten kunnen downloaden.

Naast het toevoegen van de algemene voorwaarden als PDF, kunnen de algemene voorwaarden ook toegevoegd worden als klantenpagina. Op deze manier hoeven klanten geen PDF te downloaden om de algemene voorwaarden te bekijken. Ook het accepteren van de algemene voorwaarden op een klantenpagina kan optioneel of verplicht gemaakt worden.

Wil je korting geven aan bepaalde klanten? In i-Reserve kan dit met kortingsprofielen! Kortingsprofielen worden gekoppeld aan de gebruikersaccounts van deze klanten. Zo kan er bijvoorbeeld een profiel gemaakt worden waar klanten 50% korting mee krijgen. Deze profielen kunnen we op basis van jouw wensen voor je instellen.

Heb je een eigen website en wil je de URL van jouw i-Reserve omgeving hierop aanpassen? Dat kan! Hiervoor kunnen we de URL van jouw omgeving aanpassen. Daarnaast kunnen we ook de URL die een subdomein van i-reserve.net is voor je aanpassen.

Als je al reserveringen en/of klanten hebt die je in i-Reserve wil importeren kan dit ook zeker! We bespreken hierbij samen welke data er van de reserveringen en/of klanten aangeleverd moet worden om deze te kunnen importeren. Vervolgens importeren we deze data voor je. Hoe lang het importeren van de data duurt is afhankelijk van de kwaliteit van de data die je aanlevert. Als de data gestructureerd is zoals vereist, kost dit minder tijd dan wanneer de data nog aangepast moet worden.
Het is daarnaast ook mogelijk om de reserveringen en/of klanten zelf te importeren. Meer informatie over hoe dit werkt vind je hier. Deze documentatie is ook nuttig als je wil weten hoe de data aangeleverd moet worden wanneer we dit voor je doen.

Wil je vrij kunnen testen zonder bang te zijn dat je per ongeluk iets verkeerd aanpast in de productie omgeving (de omgeving die actief in gebruik is)? Dit is geen probleem! In dat geval kun je een testomgeving afnemen. Hier zijn 50% van de licentiekosten van de productie omgeving aan verbonden.

Prijs per uur: € 112,00 exclusief BTW

Nog vragen?

Is er iets niet duidelijk of wil je graag iets door ons laten uitvoeren wat niet op de menu kaart staat?

Neem vrijblijvend contact met ons op, wij helpen je graag!

Neem contact op

Contact

Reykjavikstraat 1
3543 KH Utrecht
Nederland

030 6705472

neem contact op

BTW: NL815804994B01

Support

Hulp nodig?

  • Bekijk onze handleiding
  • Bezoek ons Support Centrum
  • Plan je support sessie

Certificeringen

Data Pro Certified McAffee Secure NL Digital Meer informatie
Algemene Voorwaarden Privacy Statement Disclaimer Data Pro Statement
© 2025 Teqa Webdiensten
i-Reserve! versie 5.41 (Build: 21993.7101)
Nederlands Engels Duits Zwitsers Duits